2015. április 30., csütörtök

Műtétre készülve...

A műtéti időpont egyeztetéstől kezdve volt 3 hónapom testben-lélekben felkészülni, nagyon vártam a "Nagy" Napot :) 

Közben egyre többet olvasgattam a műtét folyamatáról, hajbeültetés videókat néztem, és az egész igazából kicsit elrettentett, hiszen nem sok olyan ember van, aki imádná a millió tűszurkálást a fejbőrben :)) Persze ettől függetlenül továbbra is izgatott voltam! Úgy gondoltam kb. olyan lesz majd mint egy hosszabb fogászati beavatkozás.. jön a szuri, zsibbadás majd mozdulatlanul, fájdalommentesen várom, hogy vége legyen a szörnyűségnek :) 

Ami nem áll messze a valóságtól, bár kényelmesebb azért a helyzet, hiszen itt fekvő helyzetben történtek a dolgok és nem a számban matattak :D Egészen a műtéti napig úgy éreztem, hogy kemény gyerek vagyok és semmi nem tántoríthat el, persze ahogy beléptem az épületbe összementem borsó méretűre és a vérnyomás szépen leesett :)

HairHungary Klinika - A műtő


HairHungary Klinika - A műtő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése